tortownia.pl »
Akademia »
Szkolenie »
Budowanie słodkiej marki (nie tylko) w mediach społecznościowych...

Budowanie słodkiej marki (nie tylko) w mediach społecznościowych
Agnieszka Klimczak
Jeśli prowadzisz pracownię cukierniczą, rodzinną cukiernię, lodziarnię, lokalną kawiarnię lub podobną firmę i chcesz na dobre zaistnieć w Internecie, a nie do końca wiesz jak to zrobić skutecznie, przy tym nie planujesz na razie inwestować środków finansowych w tego typu promocję, to szkolenie jest dla Ciebie.- Opis
- Program
- Nauczyciel
- Organizacja
- Dodaj opinię...
Jednodniowe szkolenie przygotowanie z myślą o właścicielach (lub zarządzających) cukierni, pracowni cukierniczych, kawiarni i innych "słodkich biznesów", którzy chcieliby zaistnieć w Internecie i zdobyć więcej zadowolonych stałych klientów. Agnieszka Klimczak podpowie jak, nie inwestując środków finansowych, wykorzystać zalety popularnych profili społecznościowych oraz innych metod komunikacji (online i offline) i zadbać o spójny wizerunek marki. Pomoże dostosować plan działań do indywidualnych możliwości uczestników.
Szkolenie będzie praktycznym warsztatem, wykorzystującym wiedzę i doświadczenia właścicielki tortownia.pl, firmy, która istnieje w Interencie od 2006 roku oraz potencjał uczestników szkolenia. Jego program został zaprojektowany specjalnie z myślą o właścicielach mikro- i małych firm o "słodkim" profilu działalności, którzy oczekują szybkich rezultatów i gotowych rozwiązań dostosowanych do indywidualnej specyfiki ich działalności.
Przed szkoleniem poprosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże nam dostosować program do potrzeb danej grupy.
#cukiernia, #kawiarnia, #lodziarnia, #pracownia cukiernicza, #mała firma, #przedsiębiorca, #firma rodzinna, #promocja, #reklama, #media społecznościowe, #social media, #marka, #wizerunek firmy, #słodka firma, #od pasji do profesji
Szkolenie będzie praktycznym warsztatem, wykorzystującym wiedzę i doświadczenia właścicielki tortownia.pl, firmy, która istnieje w Interencie od 2006 roku oraz potencjał uczestników szkolenia. Jego program został zaprojektowany specjalnie z myślą o właścicielach mikro- i małych firm o "słodkim" profilu działalności, którzy oczekują szybkich rezultatów i gotowych rozwiązań dostosowanych do indywidualnej specyfiki ich działalności.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- jak dostosować wizerunek marki w sieci i lokalu do gustu i potrzeb własnych klientów
- jak zadbać o to, aby ten wizerunek był spójny i w sposób jednoznaczny kojarzył się z Twoją marką
- jakie metody komunikacji z klientem warto wybrać (praktyczny przegląd popularnych portali społecznościowych i innych metod: strona www, newsletter...)
- jakie treści publikować, żeby realizować konkretne cele
- jak poradzić sobie z regularnym i angażującym publikowaniem w Internecie
- jak znaleźć czas i energię na zapraszanie nowych i stałych klientów do skorzystania z oferty
Podczas praktycznych ćwiczeń (indywidualnych lub w parach):
- określisz profil swojego obecnego lub idealnego klienta
- zaplanujesz z jakich metod komunikacji skorzystasz w najbliższym czasie
- opracujesz przykładowe wpisy do portali społecznościowych
- stworzysz swój własny, gotowy plan działań na najbliższy miesiąc
Podczas szkolenia NIE dowiesz się:
- jak korzystać z płatnych reklam w portalach społecznościowych
- że musisz zacząć od zatrudnienia drogiej agencji ;)
- szczegółów technicznych (ale w razie potrzeby podpowiemy gdzie ich szukać)
- że omawiane działania nie wymagają nakładu pracy i przyniosą natychmiastowe efekty (bo budowa marki to długi i żmudny proces, ale warty wysiłków)
Przed szkoleniem poprosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże nam dostosować program do potrzeb danej grupy.
#cukiernia, #kawiarnia, #lodziarnia, #pracownia cukiernicza, #mała firma, #przedsiębiorca, #firma rodzinna, #promocja, #reklama, #media społecznościowe, #social media, #marka, #wizerunek firmy, #słodka firma, #od pasji do profesji

Agnieszka Klimczak
Podpowiadam (przyszłym) właścicielkom "słodkich" firm jak godnie zarabiać i prowadzić firmę w zgodzie ze sobą. Pomogłam już setkom pasjonatów i zawodowych cukierników. Jako praktykująca od lat nauczycielka i świetna słuchaczka, umiem wspierać w rozwoju i trafnie identyfikować potrzeby. Wiem, że rozwiązania idealne nie istnieją. Ale są drogi na skróty. Wiem które warto wybierać, a których lepiej unikać. Moją największą pasją jest dzielenie się tą wiedzą.Przez kilkanaście lat własnej działalności gospodarczej (m.in. kawiarnia i pracownia tortów artystycznych) oraz dzięki doświadczeniu pracy na etacie, ukończonym studiom, kursom, szkoleniom, przeczytanym książkom i wnikliwej obserwacji rynku, zyskałam solidną wiedzę i potężną dawkę doświadczenia.
Byłam dyrektorką i nauczycielką Akademii tortownia.pl.
Jestem także autorką publikacji w branżowej prasie cukierniczej oraz wydawcą i redaktorką merytoryczną pierwszych w Polsce książek o dekoracjach cukierniczych.
Skończyłam studium podyplomowe Mazowiecka Akademia Firm Rodzinnych (Family Business Academy) w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Firmę tortownia.pl prowadzę od 2006 roku.
Więcej informacji o mnie...
- zagadnienie marki
- zagadnienie strategii i pojęcie persony
- działania off-line (podejmowane dotychczas i potencjalnie opłacalne)
- przegląd możliwości promocji z wykorzystaniem Internetu
- metody pozyskania odbiorców promocji
- przygotowywanie treści do publikowania w różnych formach (tekst, obraz, film)
- planowanie najbliższych i dalszych działań
Grupa liczy do 8 osób.
Jeśli na szkolenie nie zgłosi się minimalna liczba uczestników (4), szkolenie odbędzie się w innym terminie.
Miejsce zajęć:
Akademia tortownia.pl
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa
Zapewniam:
Jeśli na szkolenie nie zgłosi się minimalna liczba uczestników (4), szkolenie odbędzie się w innym terminie.
Miejsce zajęć:
Akademia tortownia.pl
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa
Zapewniam:
- pracę w kameralnej grupie;
- indywidualne podejście do uczestników szkolenia;
- wszystkie potrzebne materiały;
- przerwę kawową z pysznym ciastem;
- dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia;
Planowany czas szkolenia to 6 godzin zegarowych.
Aby dodać swoją opinię - zaloguj się ».
Nie masz jeszcze konta? Załóż konto »