UWAGA! Od 1 kwietnia tylko sprzedaż internetowa. Więcej informacji...
zaloguj   |   załóż konto

Budowanie słodkiej marki (nie tylko) w mediach społecznościowych

Agnieszka Klimczak

Jeśli prowadzisz pracownię cukierniczą, rodzinną cukiernię, lodziarnię, lokalną kawiarnię lub podobną firmę i chcesz na dobre zaistnieć w Internecie, a nie do końca wiesz jak to zrobić skutecznie, przy tym nie planujesz na razie inwestować środków finansowych w tego typu promocję, to szkolenie jest dla Ciebie.

  • Opis
  • Program
  • Nauczyciel
  • Organizacja
  • Dodaj opinię...
Jednodniowe szkolenie przygotowanie z myślą o właścicielach (lub zarządzających) cukierni, pracowni cukierniczych, kawiarni i innych "słodkich biznesów", którzy chcieliby zaistnieć w Internecie i zdobyć więcej zadowolonych stałych klientów. Agnieszka Klimczak podpowie jak, nie inwestując środków finansowych, wykorzystać zalety popularnych profili społecznościowych oraz innych metod komunikacji (online i offline) i zadbać o spójny wizerunek marki. Pomoże dostosować plan działań do indywidualnych możliwości uczestników.

Szkolenie będzie praktycznym warsztatem, wykorzystującym wiedzę i doświadczenia właścicielki tortownia.pl, firmy, która istnieje w Interencie od 2006 roku oraz potencjał uczestników szkolenia. Jego program został zaprojektowany specjalnie z myślą o właścicielach mikro- i małych firm o "słodkim" profilu działalności, którzy oczekują szybkich rezultatów i gotowych rozwiązań dostosowanych do indywidualnej specyfiki ich działalności.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak dostosować wizerunek marki w sieci i lokalu do gustu i potrzeb własnych klientów
  • jak zadbać o to, aby ten wizerunek był spójny i w sposób jednoznaczny kojarzył się z Twoją marką
  • jakie metody komunikacji z klientem warto wybrać (praktyczny przegląd popularnych portali społecznościowych i innych metod: strona www, newsletter...)
  • jakie treści publikować, żeby realizować konkretne cele
  • jak poradzić sobie z regularnym i angażującym publikowaniem w Internecie
  • jak znaleźć czas i energię na zapraszanie nowych i stałych klientów do skorzystania z oferty

Podczas praktycznych ćwiczeń (indywidualnych lub w parach):

  • określisz profil swojego obecnego lub idealnego klienta
  • zaplanujesz z jakich metod komunikacji skorzystasz w najbliższym czasie
  • opracujesz przykładowe wpisy do portali społecznościowych
  • stworzysz swój własny, gotowy plan działań na najbliższy miesiąc

Podczas szkolenia NIE dowiesz się:

  • jak korzystać z płatnych reklam w portalach społecznościowych
  • że musisz zacząć od zatrudnienia drogiej agencji ;)
  • szczegółów technicznych (ale w razie potrzeby podpowiemy gdzie ich szukać)
  • że omawiane działania nie wymagają nakładu pracy i przyniosą natychmiastowe efekty (bo budowa marki to długi i żmudny proces, ale warty wysiłków)
Szkolenie przygotowane jest z myślą o osobach, które już promują swoje firmy w Internecie, jak i o tych, które dopiero zamierzają zacząć.

Przed szkoleniem poprosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże nam dostosować program do potrzeb danej grupy.

#cukiernia, #kawiarnia, #lodziarnia, #pracownia cukiernicza, #mała firma, #przedsiębiorca, #firma rodzinna, #promocja, #reklama, #media społecznościowe, #social media, #marka, #wizerunek firmy, #słodka firma, #od pasji do profesji

Wybierz termin...
cena z VAT:

490 zł

Chcesz znać kolejny termin?
Napisz, a powiadomimy
Cię jak go uruchomimy.
TEMATYKA

moja firma

POZIOM

solidne podstawy

CZAS TRWANIA

1 dzień (6h zegarowych)